טקסט הודעת פורום
| 7/9/2007 11:34:00 PM |
|
נושא: שווה תאריך: 7/9/2007 11:34:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff
מצד שני יותר שווה לקנות בהזדמנות חדשות מהאינטרנט מצד שלישי ההובלה תהרוג לך את הכדאיות בשלדה אופניים או גלגלים- שאר חלקים כולל בולם קדמי....מאוד שווה גם אחרי הובלה ומעמ
|
חזרה לפורום |
|
|