הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2007 11:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צביקה ff עם תוכן  שווה
נושא: שווה תאריך: 7/9/2007 11:34:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff

מצד שני יותר שווה לקנות בהזדמנות חדשות מהאינטרנט
מצד שלישי ההובלה תהרוג לך את הכדאיות בשלדה אופניים או גלגלים- שאר חלקים כולל בולם קדמי....מאוד שווה גם אחרי הובלה ומעמ


חזרה לפורום