הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/10/2007 2:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל ממיסטבלוב עם תוכן  תודה אור. . . .! ו. . .
נושא: תודה אור. . . .! ו. . . תאריך: 7/10/2007 2:32:00 AM
מחבר/ת: אייל ממיסטבלוב

עכשיו אני קראתי סקירה מאוד טובה על אופני HARO SHIFT R5 ואני לא כ"כ יודע על איזה אופנים עדיף לי ללכת.....

תודה..=] :)


חזרה לפורום