טקסט הודעת פורום
7/10/2007 2:32:00 AM
אייל ממיסטבלוב
תודה אור. . . .! ו. . .
נושא:
תודה אור. . . .! ו. . .
תאריך:
7/10/2007 2:32:00 AM
מחבר/ת:
אייל ממיסטבלוב
עכשיו אני קראתי סקירה מאוד טובה על אופני HARO SHIFT R5 ואני לא כ"כ יודע על איזה אופנים עדיף לי ללכת.....
תודה..=] :)
חזרה לפורום