נושא: התשובה בגוף שאלה :) תאריך: 7/10/2007 9:59:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
אם הבנתי נכון את השאלה אז כיוון עושים כשההילוכים לא מכוונים ז"א עוברים וההילוך לא נכנס, הילוכים קופצים, רעשים מוזרים מאחד המעבירים, ועוד צרור של צרות קטנות שכל רוכב נתקל בהם בשלב מסויים בחיים :mad: .
כיוון נועד לתקן את הבעיות שנוצרות עם הזמן. מקווה שעזרתי שבוע טוב
|