הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/10/2007 9:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  התשובה בגוף שאלה :)
נושא: התשובה בגוף שאלה :)  תאריך: 7/10/2007 9:59:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

אם הבנתי נכון את השאלה אז כיוון עושים כשההילוכים לא מכוונים ז"א עוברים וההילוך לא נכנס, הילוכים קופצים, רעשים מוזרים מאחד המעבירים, ועוד צרור של צרות קטנות שכל רוכב נתקל בהם בשלב מסויים בחיים :mad: .

כיוון נועד לתקן את הבעיות שנוצרות עם הזמן. מקווה שעזרתי
שבוע טוב


חזרה לפורום