טקסט הודעת פורום
| 7/10/2007 6:32:00 PM |
|
נושא: תודה תאריך: 7/10/2007 6:32:00 PM
מחבר/ת: אור חרוץ
אבל לפני שמשפרים כלי רכב מסוים ולא משנה עם הוא אופניים או אוטו קודם יש לנצל את מקסימום הביצועים עם מה שקיים אם בכלל ניתן להגיע למקסימום. בכל מקרה תודה על ההתייחסות ועל הפרטים אני אתחשב בעובדות.
|
חזרה לפורום |
|
|