נושא: אור שלום, תאריך: 7/10/2007 9:42:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג
נתחיל בלאמר שאין גיל מוקדם מידי להתחיל לרכב. זה ממש לא משנה בן כמה אתה, תמיד תוכל לבקש עצות ולקבל כאן תשובות. ועכשיו לשאלתך: לא ממש פרטת את הדגם של האופניים, אלא רק את שם היצרן, אבל על פי מה שזה נראה, האופניים שלך מתאימות לרכיבת שטח עם קצת אלמנטים טכניים קלים. אל תנסה לקפוץ איתם מגבהים גדולים מידי, אך אין לך מה לחשוש מלרכב חופשי בשטח. תצא, תהנה ורק אל תשכח לרכב עם קסדה. אם אתה רוצה להתחיל לנסות לעבור מכשולים ולבצע קצת קפיצות קלות, עדיף שתרכוש גם מגנים.
|