הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/10/2007 11:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל ממיסטבלוב עם תוכן  אני יודע שהם נחשבים יותר מתקדמים אבל
נושא: אני יודע שהם נחשבים יותר מתקדמים אבל תאריך: 7/10/2007 11:19:00 PM
מחבר/ת: אייל ממיסטבלוב

הם דורשים טיפול של שמן ,מה שהמכאנים לא דורשים.
ואני חושב שאני אלך על ההרו R5 אבל קודם אני צריך למכור את האופניים שלי...=/
ותודה על העצות! ;)


חזרה לפורום