טקסט הודעת פורום
| 7/10/2007 11:19:00 PM |
|
נושא: אני יודע שהם נחשבים יותר מתקדמים אבל תאריך: 7/10/2007 11:19:00 PM
מחבר/ת: אייל ממיסטבלוב
הם דורשים טיפול של שמן ,מה שהמכאנים לא דורשים. ואני חושב שאני אלך על ההרו R5 אבל קודם אני צריך למכור את האופניים שלי...=/ ותודה על העצות! ;)
|
חזרה לפורום |
|
|