נושא: סטמפג´מפר 2008 תאריך: 7/11/2007 8:31:00 AM
מחבר/ת: אסף
קראתי המאמר אליו הפנית, ונראה כי אכן ספשלייזד משנים ב - 2008 את צורת השילדה. המתלה הוא אותו המתלה, רק בתצורה אחרת (עדיין ציר הבולם מחובר למוט האוכף FSR). זו שילדה הדומה לאנדורו SL של שנת 2007 שלא יובאו לארץ. עכשיו הדילמה לכל בעלי הסטמפי 2007 ואני ביניהם: האם למכור מהר דגם מוצלח זה? או להישאר, עם פריט לאספנים שמפסיקים לייצרו. שאלה לא קלה. האם יהפכו לשילדה כמו הביג היט של עד שנת 2004, שהוחלפה בשילדה מחורבנת, או שהשילדה חדשה טובה הרבה יותר, ואיננה רק משום גימיק שיווקי. שאלה קשה. אני בהתלבטות, ומזמין אתכם לייעץ. מצ"ב הקישור: http://www.cyclingnews.com/tech.php?id=tech/2007/features/specialized_mtb_launch07
|