טקסט הודעת פורום
| 7/11/2007 2:08:00 PM |
|
נושא: יעוץ למתחיל תאריך: 7/11/2007 2:08:00 PM
מחבר/ת: קסאו יעקב
שלום! אני מעוניין להתחיל לרכב ורוצה לקנות אופניים בסביבות ה-3500 ואני לא מכיר כל כך סוגים ודגמים לכן אני לא יודע עם משתלם לי לקנות אופניים כאלה או אחרות, עם מישהו יכול לייעץ לי אני מאוד ישמח.
|
חזרה לפורום |
|
|