הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/12/2007 7:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ע עם תוכן  רוצה לדעת מה דעתכם על האופניים הבאים
נושא: רוצה לדעת מה דעתכם על האופניים הבאים תאריך: 7/12/2007 7:55:00 PM
מחבר/ת: ע

שלום
אני רוכב מתחיל לחלוטין. יש לי אופניים Marin Hawk Hill 2002 והייתי מעוניין לדעת מה דעתכם, מה כדאי לי לעשות איתם (או יותר נכון מה לא כדאי לי לעשות איתם) ובאופן כללי מה הרמה שלהם.
בעיקר מה עם המזלג שלהם (In Sync Grind 323), שמעתי שהוא לא משהו...
יש מפרט של האופניים בכתובת [url]http://www.epinions.com/bicycles_2002_Marin_Hawk_Hill[/url] .

תודה!!!


חזרה לפורום