טקסט הודעת פורום
| 7/12/2007 11:14:00 PM |
|
נושא: תשובה לשאלתך!!! תאריך: 7/12/2007 11:14:00 PM
מחבר/ת: אופיר יפלח
שמע ההילוכים לא קשורים באמת לרמה של האופניים .. מה שחשוב זה בולמים עם יש בולם אחורי אז המתלה שלו .. והיאקוזה אינקי הם אופניים ממש ממש טובות וברמה..
|
חזרה לפורום |
|
|