הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2007 3:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 7/13/2007 3:15:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

שרשרת קופצת ונוגעת במעביר קידמי- תכלס זה נורמאלי.

מה זה קפיצות גבוהות מטר וחצי+!?

אופניים לא מיעדות לקפיצות. יש לי שילדה הנ"ל ואני לא עושה איתה דרופים יותר ממטר!
גם לפני הקפיצה, תקשיח יותר את הקפיץ, אחרת הוא יקבל מקות כאשר יסגר עד הסוף.
גם לא בריא לקפיץ וגם לא רצוי לשילדה.

השילדה היא יחסית חזקה (האופניים מוגדרים כאופני שבילים), אבל גם צריך לדעת לקפוץ נכון!

אל תשתולל מדי עם אופניים, כי השילדה פשוט תישבר עם הזמן.

יום טוב




חזרה לפורום