הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2007 4:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל פוגל עם תוכן  שחיקה של קסטה אחורית
נושא: שחיקה של קסטה אחורית תאריך: 7/13/2007 4:23:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל

קסטה אחורית שהושקע בה ממון על מנת שתחזיק 5000 קמ נתגלתה כשחוקה לאחר שבהחלפת שרשרת לאחר 1500 קמ השרשרת החדשה קופצת . האם מישהוא יכול להציע משהוא לעזרה.
תודה איל



חזרה לפורום