טקסט הודעת פורום
| 7/13/2007 4:23:00 PM |
|
נושא: שחיקה של קסטה אחורית תאריך: 7/13/2007 4:23:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל
קסטה אחורית שהושקע בה ממון על מנת שתחזיק 5000 קמ נתגלתה כשחוקה לאחר שבהחלפת שרשרת לאחר 1500 קמ השרשרת החדשה קופצת . האם מישהוא יכול להציע משהוא לעזרה. תודה איל
|
חזרה לפורום |
|
|