הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2007 5:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני בן שושן עם תוכן  מומחים!!!!!!!
נושא: מומחים!!!!!!! תאריך: 7/13/2007 5:32:00 PM
מחבר/ת: דני בן שושן

הנני רוכב מתחיל ,יש לי אופני (spesialaized rock hopper (xc לאחרונה רכבתי רכיבות 10-20ק"מ (בעיקר שטח). שאלתי למומחים היא מדוע כואבות לי כריות בפות הידיים (הכריות שליד מפרק היד,אלו שלוחצות בכידון),האם זה עניין של הרגל (שנים שלא רכבתי),או שישנה בעיה אחרתשזקוקה לטיפול.מבקש תגובות ממומחים שחוו זאת בעבר!!!! תודה מראש ושבת דבש!!!!!!!!


חזרה לפורום