טקסט הודעת פורום
7/14/2007 3:42:00 PM
Assaf Harel
קרניים
נושא:
קרניים
תאריך:
7/14/2007 3:42:00 PM
מחבר/ת:
Assaf Harel
קיבלתי קרניים לכידון ,
אופי החיבור הוא באמצעות בורג דומה למעין ג´מבו ,
האם עלי לחתוך את הגומי שבקצה הידיות בכידון ?
חזרה לפורום