הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2007 3:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Assaf Harel עם תוכן  קרניים
נושא: קרניים תאריך: 7/14/2007 3:42:00 PM
מחבר/ת: Assaf Harel

קיבלתי קרניים לכידון ,
אופי החיבור הוא באמצעות בורג דומה למעין ג´מבו ,
האם עלי לחתוך את הגומי שבקצה הידיות בכידון ?


חזרה לפורום