הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2007 4:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  אפשרות נוספת לטיפול בבעיה
נושא: אפשרות נוספת לטיפול בבעיה תאריך: 7/14/2007 4:42:00 PM
מחבר/ת: baby x

אפשר להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות גריפים מעט עבים יותר, כך שיספגו יותר מהמהמורות ויעבירו פחות לידיים. אני עשיתי את זה, וזה פתר הרבה כאבים מציקים ברכיבות.


חזרה לפורום