טקסט הודעת פורום
| 7/14/2007 4:42:00 PM |
|
נושא: אפשרות נוספת לטיפול בבעיה תאריך: 7/14/2007 4:42:00 PM
מחבר/ת: baby x
אפשר להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות גריפים מעט עבים יותר, כך שיספגו יותר מהמהמורות ויעבירו פחות לידיים. אני עשיתי את זה, וזה פתר הרבה כאבים מציקים ברכיבות.
|
חזרה לפורום |
|
|