הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2007 4:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  תשובות, לגבי שרשרת ובולם
נושא: תשובות, לגבי שרשרת ובולם תאריך: 7/14/2007 4:46:00 PM
מחבר/ת: baby x

אוקיי, במקום להוציא 60 ש"ח על מגן לשלדה, אפשר לחתוך פנימית לפס צר בעובי של כסנטימטר, וללפף אותו סביב החלק התחתון של המשולש האחורי, (המוט הישר שמתחת לשרשרת) כך שכשהשרשרת תיטרק היא לא תשרוט את השלדה.

בנוסף, אם החלטת להתעלל באופניים (וזה בסדר, בשביל זה קונים אח"כ דגם טוב יותר, ומתאים יותר לצרכים), תנסה לסובב את הקפיץ עד כמה שניתן כדי להקשיח את הבולם.
הייתי בודקת אפשרות שלישית, שאולי הטריקה היא לא מהבולם אלא מהמוט כסא או משהו.

בקיצור, או שתקשיח את הקפיץ כמה שאפשר, או שתנסה לראות אם אפשר להחליף קפיץ לקפיץ קשה יותר.

תהנה


חזרה לפורום