טקסט הודעת פורום
7/14/2007 4:50:00 PM
baby x
השניים הראשונים ישנים מדי לטעמי.
נושא:
השניים הראשונים ישנים מדי לטעמי.
תאריך:
7/14/2007 4:50:00 PM
מחבר/ת:
baby x
לגבי השלישי, אני חושבת ששווה בדיקה, אולי מסתובבים עוד כמה משנתונים מאוחרים יותר בשוק.
חזרה לפורום