הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2007 4:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  השניים הראשונים ישנים מדי לטעמי.
נושא: השניים הראשונים ישנים מדי לטעמי. תאריך: 7/14/2007 4:50:00 PM
מחבר/ת: baby x

לגבי השלישי, אני חושבת ששווה בדיקה, אולי מסתובבים עוד כמה משנתונים מאוחרים יותר בשוק.




חזרה לפורום