נושא: אופני כביש מול אופני ז"ק (אופני כניסה) תאריך: 7/14/2007 4:58:00 PM
מחבר/ת: baby x
עם אופני כביש לא בריא לרדת מדרכות, או להרביץ קפיצונת על מכשול.
מהבחינה הזו, אופני ז"ק נשמעים לי כאופציה הטובה ביותר.
אם אתה מתכוון להשאיר את האופניים בביה"ס בזמן לימודים, עשה לעצמך טובה, ותקנה זוג ז"ק משומשים... (כואב פחות כשגונבים אותם, ואפשר למצוא כניסה הולם בסביבות 700 ש"ח)
תהנה
|