טקסט הודעת פורום
| 7/14/2007 8:47:00 PM |
|
נושא: זנב קשיח תאריך: 7/14/2007 8:47:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
בתקציב שלך עדיף ללכת לזנב קשיח טובות. קח בחשבון הוצאה נוספת על מושאבה,פנימית נוספת,קסדה. גם אני שוקל הרבה ויש לי HATO,אבל שיכוך מלא אבל הם אופניים מצויינות בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|