הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2007 8:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  זנב קשיח
נושא: זנב קשיח תאריך: 7/14/2007 8:47:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

בתקציב שלך עדיף ללכת לזנב קשיח טובות.
קח בחשבון הוצאה נוספת על מושאבה,פנימית נוספת,קסדה.
גם אני שוקל הרבה ויש לי HATO,אבל שיכוך מלא אבל הם אופניים מצויינות
בהצלחה


חזרה לפורום