טקסט הודעת פורום
7/14/2007 8:59:00 PM
יבגני ל
HARO Shift R1/R3
נושא:
HARO Shift R1/R3
תאריך:
7/14/2007 8:59:00 PM
מחבר/ת:
יבגני ל
איזה HARO יש לך?
כי נגיד יש את ה Shift R1 שהם בתקציב שלי ואם זה שווה אני יכול גם להתאמץ ולקנות את ה R3, השאלה היא איך הם?
חזרה לפורום