הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2007 8:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יבגני ל עם תוכן  HARO Shift R1/R3
נושא: HARO Shift R1/R3 תאריך: 7/14/2007 8:59:00 PM
מחבר/ת: יבגני ל

איזה HARO יש לך?
כי נגיד יש את ה Shift R1 שהם בתקציב שלי ואם זה שווה אני יכול גם להתאמץ ולקנות את ה R3, השאלה היא איך הם?


חזרה לפורום