נושא: haro escape תאריך: 7/14/2007 9:10:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
שמע... אני קניתי את האופניים האלה לפני איזה חודש וחצי משהו כזה ממצמן. האופניים האלה מעולות באמת .. אופני זנב קשיח ברמה מעולה ! אופניים חזקות .. קלות יחסית ומכלולים מעולים. האופניים עולות 3000 חדשות .. הייתי ממליץ לך מאוד ללכת למצמן לראות איך הם .. לעשות נסיע...
|