הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2007 9:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  haro escape
נושא: haro escape תאריך: 7/14/2007 9:10:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

שמע... אני קניתי את האופניים האלה לפני איזה חודש וחצי משהו כזה ממצמן.
האופניים האלה מעולות באמת .. אופני זנב קשיח ברמה מעולה !
אופניים חזקות .. קלות יחסית ומכלולים מעולים.
האופניים עולות 3000 חדשות ..
הייתי ממליץ לך מאוד ללכת למצמן לראות איך הם .. לעשות נסיע...


חזרה לפורום