הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2007 10:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oded עם תוכן  תופעה מוזרה בפניות בנורקו אטומיק
נושא: תופעה מוזרה בפניות בנורקו אטומיק תאריך: 7/14/2007 10:31:00 PM
מחבר/ת: oded

אהלן,
מישהו נתקל בדבר הבא?
הצמיג הקידמי עף החוצה מהפניה. גם במהירות גבוה וגם סתם תיקוני כיוון.
ניסיתי כל מיני לחצי ניפוח, ניסיתי להישען קדימה אחורה ולצדדים וגם נתתי למישהו אחר לרכב לראות שהבעיה לא אצלי.

הצמיד נראה סבבה ולא במצב שמצריך החלפה. האמצע אולי שחוק קצת. אבל קצת והקוביות בצדדים סבבה לגמרי.
אני מניח שכנראה אחליף בכל מקרה.
אבל מישהו מכיר כזה דבר?
מדובר באטומיק 2005 עם מכלולים מקוריים

תודה,

עודד


חזרה לפורום