טקסט הודעת פורום
| 7/15/2007 12:08:00 AM |
|
נושא: יכול להיות שהייתי לא מובן תאריך: 7/15/2007 12:08:00 AM
מחבר/ת: oded
הצמיג לא עף מהחישוק או משהו. זה היה מטבע לשון להגיד שאני מחליק החוצה מהפניה. כאילו פשוט אין לגלגל הקדמי אחיזה.
זה הצמיג, אגב: Kenda Nevagal 26 x 2.5 rear, Blue Groove front
עודד
|
חזרה לפורום |
|
|