הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2007 12:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oded עם תוכן  יכול להיות שהייתי לא מובן
נושא: יכול להיות שהייתי לא מובן תאריך: 7/15/2007 12:08:00 AM
מחבר/ת: oded

הצמיג לא עף מהחישוק או משהו. זה היה מטבע לשון להגיד שאני מחליק החוצה מהפניה.
כאילו פשוט אין לגלגל הקדמי אחיזה.

זה הצמיג, אגב: Kenda Nevagal 26 x 2.5 rear, Blue Groove front

עודד


חזרה לפורום