הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2007 10:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  shift
נושא: shift תאריך: 7/15/2007 10:14:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

היו לי עד לפני חודש shift r5 שהיו נהדרות.
הייתי הולך על shift 3,בגלל הבולם האחורי המשופר.
עכשו שידרגתי אותם לHARO SONIX.ממש נפלאות. :rating:


חזרה לפורום