טקסט הודעת פורום
| 7/15/2007 10:14:00 AM |
|
נושא: shift תאריך: 7/15/2007 10:14:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
היו לי עד לפני חודש shift r5 שהיו נהדרות. הייתי הולך על shift 3,בגלל הבולם האחורי המשופר. עכשו שידרגתי אותם לHARO SONIX.ממש נפלאות. :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|