נושא: קשה להפריד קסטה משרשרת תאריך: 7/15/2007 10:16:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
לא מספיק להשקיע בקסטה אחורית על מנת "להבטיח" עמידות. לא שאפשר להבטיח כזה דבר, מקסימום לנסות לכוון ולהציב יעד. השרשרת וגלגלי השיניים (גם קדמיים) עובדים ונשחקים יחד. ז"א שאם אתה משתמש בממוצע בכל שן ושן בגלגלי השיניים בדיוק אותו מספר פעמים ומופעל על כל שן אותו כח אז השחיקה תהיה קרובה ובקירוב "מינימלית". זה כמובן חישוב שאף אדם, אפילו מטורף במידה סבירה לא יעשה, זו דוגמה בלבד. שרשרת שחוקה תשחוק גלגלי שיניים חדשים.
חוץ מזה מה זה הושקע ממון? קסטה יקרה תהיה בד"כ יקרה בגלל שהיא קלה ולא בגלל עמידות צפוייה.
|