הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2007 5:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  אז זה לא משהו שקשור לשילדה
נושא: אז זה לא משהו שקשור לשילדה תאריך: 7/15/2007 5:29:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

רק לגלגל ולצמיג. אם הצמיג מצב תקין (לא יבש או משהו) והקרקע לא מעאפנה בצורה מיוחדת (דרדרת או חצץ) והלחץ תקין. אולי אתה צריך יותר להתרגל לפניות עם הכלי הזה. פעם לקחתי אופניים של חבר עם 5 אינץ´ קידמי ואחורי אבל לא משהו שהייתי רגיל אליו ונכנסתי לפניה שאני מכיר כבר המון שנים עם אופני זנב קשיח ופשוט גלשתי החוצה אל הברם שיש שם (מטר בערך מהנתיב המתוכנן) עד שהשכבתי את האופניים ונמרחתי.


חזרה לפורום