הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2007 5:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  דברים שראיתי כשעבדתי בחנות :suss:
נושא: דברים שראיתי כשעבדתי בחנות :suss:  תאריך: 7/15/2007 5:36:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

יש כמה אופציות
:mad: או שהקסטה לא חדשה כמו שאמרו לך.
:eek: או שיש אי התאמה בין הרכיבים.
:| או שיש ליקוי בהעברה שגרם בלאי מואץ.
:D או שמשהו לא מכוון טוב בד"כ בהילוכים.
:giveFinger: או שהאוזן עקומה ולכן המעביר לא פועל מקביל לשרשרת.
...להמשיך?


חזרה לפורום