נושא: דברים שראיתי כשעבדתי בחנות :suss: תאריך: 7/15/2007 5:36:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
יש כמה אופציות :mad: או שהקסטה לא חדשה כמו שאמרו לך. :eek: או שיש אי התאמה בין הרכיבים. :| או שיש ליקוי בהעברה שגרם בלאי מואץ. :D או שמשהו לא מכוון טוב בד"כ בהילוכים. :giveFinger: או שהאוזן עקומה ולכן המעביר לא פועל מקביל לשרשרת. ...להמשיך?
|