טקסט הודעת פורום
7/15/2007 10:44:00 PM
יבגני ל
GT AVALANCHE מול Haro סדרת V
נושא:
GT AVALANCHE מול Haro סדרת V
תאריך:
7/15/2007 10:44:00 PM
מחבר/ת:
יבגני ל
ערב צח,
מי שמכיר את האופניים של GT ו HARO אשמח לשמוע מה דעתכם.
חזרה לפורום