נושא: שאלה בעניני אימוני נפח תאריך: 7/16/2007 12:41:00 AM
מחבר/ת: Gil Menda
אני בן 36 מתאמן 5 ימים בשבוע ב Ithaca, New York אני רוכב ביום על אופני כביש 60 ק"מ במהירות ממוצעת של 30ק"מ/ש. באימון האחרון, רכבתי 15 ק"מ חימום ואח"כ 40 ק"מ במהירות ממוצעת של 32 ק"מ/ש . השאלה שלי, הדופק הממוצע שלי (שהיה די אחיד) היה 160, שזה בערך 85-90 אחוז מדופק מקסימלי שלי, אם אני עבדתי בדופק גבוה כל כך, איך אני יכול לשפר את הביצועים שלי שהדופק שלי כבר כל כך גבוה. (מה מומלץ לעסות לשם הגדלת נפח פעימה) תודה מראש גיל
|