טקסט הודעת פורום
7/16/2007 8:12:00 AM
baby x
הייתי בודקת כמה דברים:
נושא:
הייתי בודקת כמה דברים:
תאריך:
7/16/2007 8:12:00 AM
מחבר/ת:
baby x
1. שאין שמיניות בחישוק
2. שאתה מתרגל לאופניים
3. אפשר גם לטרוח ולפנק את האופניים בצמיג חדש
4. אם יש נורקו שור חדשים באינטרנט :)
חזרה לפורום