הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2007 8:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  הייתי בודקת כמה דברים:
נושא: הייתי בודקת כמה דברים: תאריך: 7/16/2007 8:12:00 AM
מחבר/ת: baby x

1. שאין שמיניות בחישוק
2. שאתה מתרגל לאופניים
3. אפשר גם לטרוח ולפנק את האופניים בצמיג חדש
4. אם יש נורקו שור חדשים באינטרנט :)


חזרה לפורום