הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2007 9:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כשאני הרכבתי קרניים
נושא: כשאני הרכבתי קרניים תאריך: 7/16/2007 9:38:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

פשוט הזזתי "פנימה" את ידיות הבלמים וההילוכים.
בצורה כזאת, לא היתה לי שום בעיה להוריד את הקרניים כשהבנתי שזה לא בשבילי...


חזרה לפורום