טקסט הודעת פורום
7/16/2007 9:38:00 AM
איתן ברמן
כשאני הרכבתי קרניים
נושא:
כשאני הרכבתי קרניים
תאריך:
7/16/2007 9:38:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
פשוט הזזתי "פנימה" את ידיות הבלמים וההילוכים.
בצורה כזאת, לא היתה לי שום בעיה להוריד את הקרניים כשהבנתי שזה לא בשבילי...
חזרה לפורום