נושא: סליחה על האיחור - הייתי בצאלים :rolleyes: תאריך: 7/16/2007 9:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לעמוד למכונאופן על הראש היא הדרך המועדפת עלי ללימוד טכניקות כאלה. מה גם שמכונאופן טוב לא יחשוש שתראה מה הוא עושה, אלא להיפך, יתגאה במקצועיותו. זה מבחינתי אחד הפרמטרים החשובים לבחירת מכונאי - גם באופניים וגם ברכב.
|