הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2007 9:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  סליחה על האיחור - הייתי בצאלים :rolleyes:
נושא: סליחה על האיחור - הייתי בצאלים :rolleyes:  תאריך: 7/16/2007 9:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לעמוד למכונאופן על הראש היא הדרך המועדפת עלי ללימוד טכניקות כאלה.
מה גם שמכונאופן טוב לא יחשוש שתראה מה הוא עושה, אלא להיפך, יתגאה במקצועיותו. זה מבחינתי אחד הפרמטרים החשובים לבחירת מכונאי - גם באופניים וגם ברכב.


חזרה לפורום