הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2007 11:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  בקשר ל shift
נושא: בקשר ל shift תאריך: 7/16/2007 11:16:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

האופניים נחמדות .. אבל אתה מקבל איתם בדגמים הפחות טובים .. חלקים די .. מעפנים.
וגם חוץ מזה .. הם די כבדות ומסורבלות .. לא נוח לקפוץ איתם.



חזרה לפורום