טקסט הודעת פורום
| 7/16/2007 11:16:00 AM |
|
נושא: בקשר ל shift תאריך: 7/16/2007 11:16:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
האופניים נחמדות .. אבל אתה מקבל איתם בדגמים הפחות טובים .. חלקים די .. מעפנים. וגם חוץ מזה .. הם די כבדות ומסורבלות .. לא נוח לקפוץ איתם.
|
חזרה לפורום |
|
|