הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2007 10:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרם ועקנין עם תוכן  עזרה לאופני פוג´י
נושא: עזרה לאופני פוג´י תאריך: 7/16/2007 10:21:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין

האם למשהו יש נסיון עם הautlend או הautland komp אם כן אני אשמח מאוד אם משהו יחווה את דעתו עליהם.

תודה מראש

עמרם :)


נ"ב
בעבר שאלתי שאלה דומה והמליצו לי על דגם שלא קיים בשוק.
זה הדגם החדש.


חזרה לפורום