טקסט הודעת פורום
| 7/16/2007 10:21:00 PM |
|
נושא: עזרה לאופני פוג´י תאריך: 7/16/2007 10:21:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין
האם למשהו יש נסיון עם הautlend או הautland komp אם כן אני אשמח מאוד אם משהו יחווה את דעתו עליהם.
תודה מראש
עמרם :)
נ"ב בעבר שאלתי שאלה דומה והמליצו לי על דגם שלא קיים בשוק. זה הדגם החדש.
|
חזרה לפורום |
|
|