הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/17/2007 10:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גדי עם תוכן  מתי מגיעים דגמי ספישלייזד 2008
נושא: מתי מגיעים דגמי ספישלייזד 2008 תאריך: 7/17/2007 10:58:00 AM
מחבר/ת: גדי

ומה אתם חושבים על אופני ה"ארדרוק"


חזרה לפורום