טקסט הודעת פורום
| 7/17/2007 7:39:00 PM |
|
נושא: אויש . . . תאריך: 7/17/2007 7:39:00 PM
מחבר/ת: oded
לא התכוונתי ברע, אלא בצחוק לחלוטין.
פשוט נראה שאת רוכבת על NORTH SHORE והנחתי שאת רומזת בצחוק שהן למכירה.
חוץ מזה, תודה על התגובה. הצמיג יוחלף בקרוב . . .
|
חזרה לפורום |
|
|