הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/17/2007 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oded עם תוכן  אויש . . .
נושא: אויש . . .  תאריך: 7/17/2007 7:39:00 PM
מחבר/ת: oded

לא התכוונתי ברע, אלא בצחוק לחלוטין.

פשוט נראה שאת רוכבת על NORTH SHORE והנחתי שאת רומזת בצחוק שהן למכירה.

חוץ מזה, תודה על התגובה.
הצמיג יוחלף בקרוב . . .




חזרה לפורום