הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/17/2007 8:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור רפואה עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 7/17/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: דור רפואה

אני לא מכיר את הדגם אבל לפי מה שאתה מתאר יש לך בולם רוק-שוקס , הנקישה שאתה שומע זה בגלל שהבולם פתוך עד הסוף , תסובב את הכפתור השמאלי חצי סיבוב ימינה .

הכפתור בתחתית הבולם זה אכן הריבואונד והוא אמור להישלף כדי לא לקבל מכות בנסיעת שטח.

:suss:


חזרה לפורום