נושא: תשובות תאריך: 7/17/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: דור רפואה
אני לא מכיר את הדגם אבל לפי מה שאתה מתאר יש לך בולם רוק-שוקס , הנקישה שאתה שומע זה בגלל שהבולם פתוך עד הסוף , תסובב את הכפתור השמאלי חצי סיבוב ימינה .
הכפתור בתחתית הבולם זה אכן הריבואונד והוא אמור להישלף כדי לא לקבל מכות בנסיעת שטח.
:suss:
|