נושא: ממש, אבל ממש תאריך: 7/17/2007 8:46:00 PM
מחבר/ת: דור רפואה
לא אהבתי את השיפט , מתלה אחורי ברמה פשוטה, וכמו שנאמר לדגמים הזולים מכלולים פשוטים
אם אתה רוצה הארו אסקייפ אז אני מוכר כאלו שנת 2006 אבל הם דיי אגרסביות ולא ממש שבילים , כבר יותר אורבן
אני אישית הייתי ממליץ על סקוטים למינהים או טרק\פישר
|