טקסט הודעת פורום
| 7/18/2007 3:45:00 AM |
|
נושא: בבקשה עזרה.. תאריך: 7/18/2007 3:45:00 AM
מחבר/ת: שי
יש לי HARO X6 ואני מעוניין להחליף את הבולם הקידמי ואת הבלמים ממכניים להידראולים..
בולם: רציתי לדעת אם אני יכול לשים ג´וניור טי ??
בלמים :תציעו בבקשה.. [[;
|
חזרה לפורום |
|
|