הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2007 3:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי עם תוכן  בבקשה עזרה..
נושא: בבקשה עזרה.. תאריך: 7/18/2007 3:45:00 AM
מחבר/ת: שי

יש לי HARO X6 ואני מעוניין להחליף את הבולם הקידמי ואת הבלמים ממכניים להידראולים..

בולם: רציתי לדעת אם אני יכול לשים ג´וניור טי ??

בלמים :תציעו בבקשה.. [[;




חזרה לפורום