נושא: אולי תסביר תאריך: 7/18/2007 10:10:00 AM
מחבר/ת: צביקה ff
מה בדיוק לא אהבת במתלה הפשוט כדבריך של השלדות שיפט?? אם משקל ומכלולים לא אתווכח - כל אחד ומה שחשוב לו. גם אם העובדה שבימינו נכון לשים על מתלה SP בולם אחורי מתוחכם יותר מתישבת גם עם דעתי אבל מה המשמעות של רמה פשוטה...יחסית לסנטה קרוז או קנונדייל ראש או המתלים המוזרים של נורקו שבעקרון אינם שונים אחרי כל המיקומים והלינקים המוזרים ברמה הפיזיקלית...למהלך הגלגל וגם אם כן....לא בטוח שלטובה.
ובעצם מה שונה הסינגל פיבוט של השיפט מהסינגל פיבוטים של גארי פישרמבחינת המתלה? כנראה שהשם הרשום עליהם.
|