טקסט הודעת פורום
| 7/18/2007 11:13:00 AM |
|
נושא: שעון דופק ... תאריך: 7/18/2007 11:13:00 AM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ
שלום לכולם. האם למישהו יש ניסיון עם שעוני דופק של חברת SIGMA מדגמים: FIT WATCH או ONYX PRO ???
מודה מראש על כל תשובה ו/או קישור לביקורת על אחד הדגמים הנ"ל.
סיון.
|
חזרה לפורום |
|
|