הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2007 11:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סיון לזרוביץ עם תוכן  שעון דופק....
נושא: שעון דופק.... תאריך: 7/18/2007 11:14:00 AM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ

שלום לכולם.
האם למישהו יש ניסיון עם שעוני דופק של
חברת SIGMA מדגמים: FIT WATCH או ONYX PRO ???

מודה מראש על כל תשובה
ו/או קישור לביקורת על אחד הדגמים הנ"ל.

סיון.


חזרה לפורום