נושא: לא חייב להיות תאריך: 7/18/2007 5:21:00 PM
מחבר/ת: אורי .
יש ריבאונדים בלי קליקים.
הריבאונד לא משנה את מהלך הבולם אלא שולט על מהירות החזרה שלו למצב פתוח (כמו שאמרתי מקודם) לכן בעת סיבוב הריבאונד לא תראה שינוי בבולם. נסה לסובב את הריבאונד עד הסוף לצד אחד ועכשיו לחץ על הכידון כדי שהבולם יתכווץ סובב את הריבאונד עד הסוף לצד השני ושוב כווץ את הבולם. אחד הצדדים יגרום לחזרה איטית של הבולם והשני מהירות גבוהה - הבולם יקפוץ חזרה למצב פתוח.
בצד הפתוח סובב קצת את הריבאונד לצד השני ונסה את ההרגשה ברכיבה בשטח. בהצלחה ובזהירות. :rating:
|