טקסט הודעת פורום
| 7/18/2007 7:41:00 PM |
|
נושא: החלפת כבלים+מובילים??? תאריך: 7/18/2007 7:41:00 PM
מחבר/ת: יורם הניג
היי
איפה אני יכול להעזר בהחלפת הנ"ל למעבירים (שימנו דאור LX) וכנראה לברקסים גם(אויד מכניים) ועל מה לשים דגש או עין לינק,הסבר התקבלו בברכה
תודה, אנשים טובים
|
חזרה לפורום |
|
|