הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2007 9:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  החלפת כבלים
נושא: החלפת כבלים תאריך: 7/18/2007 9:09:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

למעבירים צריך לפתוח את הברגים מסומנים בחץ כחול. אח"כ מוציאים את הכבל מהשיפטר בכיוון החץ האדום. יש לו צד אחד עם תופסן אז אותו מושכים. ומכניסים כבל בדיוק באותה צורה שבה הוצאנו.
למעצורים יש בורג מסומן בכחול אחר כך מוציאים מתוך ידית המעצור לפי החץ הסגול. יש בו צורה כמו בציור קודם מושכים את הכבל לפי החץ הירוק אחר כך לפי האדום.
תקפיד להחליף לכבלים במצב טוב ורצוי חדשים אחרי שתגמור לכוון תחתוך את הקצוות 5 סנטימטר מהבורג שתופס את הכבל עם קטר מתאים וחד אחרת הצפה יפרד וידקור כל מה שזז. תקפיד לשים קצוות כבל. זה זול ומשתלם!!!


חזרה לפורום