הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2007 11:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 7/19/2007 11:08:00 AM
מחבר/ת: רומן ל

לאבא שלי יש את הדגם הקודם של האופניים (דגם 2005) שנקראו בזמנו M15 ו M20, תכלס מפרט זה אותו דבר.
אופניים בסיסיות מאוד, אבל עושות את העבודה טוב.
אבא שלי רוכב הרבה שטח (לא אתגרי) אלא שבילים בשדות, לאורך נחלים ואופניים עומדות במשימה יפה!
לשימושים שלך, אני חושב שיספיקו לך בהחלט, הן גם קלות יחסית.

אם אתה מעוניין לרכב יותר שטח, אז אולי עדיף ללכת על דגם הנ"ל:
http://matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E45-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={04965083-54C8-4995-840B-376450D2A09E}

אבל אם יש לך הרבה נסיעות בעיר, אז אופניים בהחלט עושות את העבודה!

בהצלחה

נ.ב. כמובן אתה יכול לבדוק גם דגמים אחרים ברמת מחירים כזאת, לדוגמא:
http://matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E44-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={553D910E-E348-4D8E-8FA7-64ECF055BCB1}

תעשה סיבוב על כמה דגמים ואז תחליט איפה יותר נוח לך




חזרה לפורום