טקסט הודעת פורום
7/19/2007 1:05:00 PM
עונג בכר
עוד כמה זמן יהיה המשך זה רק חלק א´
נושא:
עוד כמה זמן יהיה המשך זה רק חלק א´
תאריך:
7/19/2007 1:05:00 PM
מחבר/ת:
עונג בכר
עוד מעט יהיה את הסוף של הכתבה, פשוט לא היה לי ככוח לרשום הכל בפעם אחד אז עשיתי את זה בשני חלקים. :rolleyes:
חזרה לפורום