נושא: איך האופניים? תאריך: 7/19/2007 3:25:00 PM
מחבר/ת: שניר נסימי
שלום לכולם, בקרוב מאוד אני עומד לקנות אופניים חדשות שזה אומר עוד חודש בערך.. ביררתי מלא דברים ומה שמצאתי הכי טוב זה: http://www.pedalim.co.il/sg_product~694133~65~207.htm
בסך הכל אני חושב אופניים טובות, בולמים 130 מ"מ, הילוכים: מעביר קדמי shimano Alivio, אחורי S-Ram x-7, ובכלל זה אופני AXC אגרסיבי עם שלדה מעולה אני חושב.. בקיצור תראו את כל המפרט בלינק שנתתי.. אני מחפש אופניים בעיקר לשטח, ביצועים, ומכשולים. מה אתם אומרים? טובות?
בתודה מראש, שניר.
|