נושא: שידרוג לבולם אחורי - המלצות לפני רכישה תאריך: 7/20/2007 1:14:00 AM
מחבר/ת: אביחי סבח
שלום !!!
רכשתי לא מזמן אופנים שיכוך מלא giant trance 3. ואני מעוניין לשדרג את הבולם האחורי. מהלך המיתלה אחורי הוא "4.2.
איזה בולם ממולץ לטובת רכיבת XC אגרסיבית עד מידה מסויימת (ללא קפיצות).
אשמח לקבל המלצות מידע/נסיון אישי
|