טקסט הודעת פורום
| 7/20/2007 9:12:00 AM |
|
נושא: לא יודע.. תאריך: 7/20/2007 9:12:00 AM
מחבר/ת: שניר נסימי
אני לא חושב שמתאים לי יד שניה אני רוצה אופניים חדשות חדשות שלא היו בשימוש לגמרי.. חוץ מזה התקציב שלי הוא 4500 ש"ח.. אתה מכיר משהו יותר טוב שאני יכול להוציא מהתקציב הזה? אשמח אם תעזרו.
בתודה מראש ויום טוב, שניר.
|
חזרה לפורום |
|
|